Subscribe:

marți, 15 mai 2012

CATEVA DIN FLORILE MELE

CAREVA DIN FLORILE MELE AU INFLORIT


9 comentarii:

  1. buna seara,am si eu cateva intrebari,am un maslin intr-un ghiveci mic,cumparat din comert,as dori sa stiu cum as putea sa il ingrijesc,cata apa sa ii dau?cata lumina ii trebuie?unde il voi tine la iarna,sa il mut intr-un ghiveci mai mare...??va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe florile. Asteptam mai multe postari de genul. Am citit blogul cu mare placere, o multitudine de specii de flori minunate pentru apartament. Eu deocamdata sunt la nivel de incepator, dar vreau sa progresez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. livrare flori chisinau livram flori pe teritoriul Republicii Moldova 24/24

    RăspundețiȘtergere